Gnäll gnäll gnäll

Vissa dagar är bara inte roliga. Dagar som denna när Freja bara gnäller tappar jag all ork. Inget man gör är rätt och sen när pappa kommer hem då blir hon världens solstråle, suck! 

Vi hade i varje fall väldigt trevligt hos Liselotte och hennes lilla Tim. På slutet blev Freja väldigt gnällig så då fick vi raskt gå hem och göra middag men vi hann med lite bus för kidsen och en kopp kaffe och en bulle till mammorna. Mycket trevligt! 

Nu ska jag lägga mig under mitt varma duntäcke och kolla serier!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja, han har jobbat en vecka nu! Han tycker att det är jättekul men han jobbar ca 5h övertid varje dag... så vi ses knappt. Förhoppningsvis lugnar det sig något efter nästa vecka. Annars känns det ganska ohållbart.
Åh, tänk om vi bott närmre varandra! Det hade varit underbart roligt!!
Hoppas att Freja har bättre dagar nu i helgen!
Puss <3

2014-11-15 @ 13:23:29
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0