Vad gör man?

De senaste dagarna har vi lagt Freja ännu lite tidigare eftersom vi märkt att hon är galet trött på kvällarna, nu är vi nere på 19.30-20 vilket innebär mer egen tid för oss föräldrar. Nu sitter jag i soffan med en iskall öl i handen och undrar vad jag ska göra... Vad gjorde jag innan bebis? Jag är ingen person som tar en lång dusch, målar naglar eller pysslar... Men vad ska jag göra med all tid då? Jag är inte van att vara ensam längre. Tobbe spelar dator och jag sitter framför tvn, slösurfar å sippar på min öl, kanske helt enkelt bara ska njuta av det! 

Idag var vi på öppna förskolan, dör var det fullt ös kan jag säga, 12 bebbar under året, så roligt!




Kommentarer
Postat av: Jessie

JA! Längtar efter att komma o hänga med er <3 hur har ni det i juni? när kan ni/kan inte? PUSS

2014-05-19 @ 15:10:03
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0