Min lilla familj

Igår hade grannarna valborgsfest med besked, klockan 00 började det dåna i hela området och Freja låg och snurrade i sin säng, vid 01 vaknade hon av alla skrik och kunde inte somna om, det var bara att ge efter och lägga henne hos oss i vår sång, lite mat och prat så somnade hon om sen men sov oroligt hela natten, blev jättearg så fort nappen åkte ut så jag fick inte mycket sömn alls! Idag har både jag å Freja således varit helt slut och efter att Tobbe hade serverat en supergod middag så somnade vi på soffan alla tre, mys!

Jag och F fick i alla fall mycket gjort i Täby centrum idag, vi hittade en klänning till Freja som hon ska ha på sin namnfest nästa helg, och så en del dekorationer och lite annat nödvändigt :)

Imorgon ska vi ta en tripp till bauhaus å köpa dynor till vår soffgrupp på balkongen å sen är det massa annat som ska fixas innan nästa helg, men nu sömn, hoppas jag!!!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh, uppdateringar :D Yey!! Hon är ju så himla gullig <3
Å det låter ju så mysigt att gå o leta klänning till en sån liten sötnos, önskar att jag kunde vara med. Men i sommar kommer jag :)

2014-05-02 @ 14:28:17
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0