Freja Hedvig Maria

Igår var det dags för frejas namnfest, vilket kalas det blev! Vi hade planerat att vi skulle kunna sitta ute och hade inhandlat partytält och fixat så fint på både balkongen och uteplatsen men tji fick vi, vädergudarna bjöd på iskallt och ösregn så det var bara att tränga ihop 40 personer i vårt kök och vardagsrum, det var trångt men det gick och jag tror ta mig tusan att alla kunde sitta ned! 

Gud så trevligt det var och Freja fick så många fantastiska presenter, jag måste fota lite och visa. Hon fick smycken, bäddset från gant, en minikånken, gosedjur, böcker, gåvagn, skrinda, sandleksaker... Ja ni hör, så mycket fint! 

Jag tittade in i hennes rum nu precis innan jag gick och la mig och såg alla hennes grejer där inne och blev helt sentimental över alla fina människor hon har i sitt liv och att hon kommer växa upp och bli en liten tjej som ska sitta där inne och leka med sina saker, jag kan fortfarande inte förstå att jag är mamma, att jag har världens finaste dotter, världens finaste lilla familj!

Ett stort tack till alla som var med och firade att Freja faktiskt fick ett namn till slut, det trodde vi aldrig när vi satt där i soffan när hon fortfarande låg i magen, med namnboken och försökte komma på åtminstone något namn som vi båda gillade... Men så blev det Freja och det passar helt perfekt på vårt lilla busfrö! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0