Testing testing

Den senaste tiden har vi märkt att det är dags att lägga Freja tidigare än vi gjort förut, hon blir trött och grinig vid 20.30-21.00 men jag har varit så rädd att ändra rutinerna eftersom hon sover så bra på natten. Men nu gör vi det bara, nattning vid 21 och jag gick inte och la mig samtidigt som henne som jag gjort ända sedan hon föddes och än så länge har det gått bra, det var inga konstigheter att somna men vi får se vilken tid hon vaknar inatt/imorgon bitti...

Idag var vi ätit lunch med Josefin från mammagruppen och sedan var vi på träff med resten av gruppen. F var så nöjd låg på mage och blev biten i fötterna av Adam :) 
Sedan blev det en liten promenad i det ljumma vårvädret! Skön dag helt enkelt. 
Imorgon blir det mer mammapromenerande och lunch, hoppas på lika fint väder som idag!

Freja i fina jackan som hennes pappa köpt till henne!

Träna träna, det är sjukt jobbigt att ligga på mage!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Alltså den där jackan är ju så jävla söt!!! Hoppas det gick bra imorse :) Puss

2014-03-12 @ 08:35:57
URL: http://jessiies.blogg.se
Postat av: Queenie - Mamma till Isabella Reina

gulle, hur gammal är hon? :)

2014-03-12 @ 10:27:51
URL: http://www.mammaq.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0