Tant Mikaela

I onsdags kväll gick jag och la mig på kvällen som 28-åring och igår vaknade jag upp som en 90-åring och hade ont överallt i hela kroppen, fattar inte vad som hände. Mina fötter ska vi inte ens tala om, dom har värkt i månader och det blir bara värre och värre. Jag har försökt med nya bra skor och om jag går i dåliga skor har jag inlägg, jag har fått en boll att träna fötterna på och gör det varje morgon, jag gör fothävningar men det blir bara värre och värre. Igår hade jag så sjukt jävla ont. När jag var hos kiropraktorn idag knäckte hon och tyckte inte mina fötter verkade bra alls så hon tejpade dem med sådan där magisk tejp som atleter använder och den ska sitta där tills den ramlar av. Vet ni vad det sjuka är? Det känns redan betydligt bättre och det är första gången på flera månader! Det var samma sak förra året när jag stukade foten, då tejpade hon oxå och det gick över på en dag, fantastiskt!

Annars idag då? Jo vi har fått en massa oväntade besök, tobbes pappa plingade på dörren imorse å ville bara komma förbi å krama Freja, sedan kom snickaren förbi för hans dotter ville hälsa på Elmo, klart hon fick det, och sen ringde pappa och sa att han och mamma var på torget så fick jag kaffesällskap också, trevlans. Sedan kom Johanna och Elliot över på middag och skulle hjälpa oss att spåna på hur vi ska möblera i frejskis rum nu när golvet är lagt. Men Tobbe hann inte hem till middagen för det blev totalkaos på jobbet, ja han är faktiskt inte hemma än och nu är klockan 22.40, stackars älskling har varit på jobbet sedan 07.30. Sen vid 21.30-tiden droppade Hampus förbi å ville snacka skit, helt galet vad många vi hunnit träffa idag och ändå hunnit med kiropraktorn oxå!

Älskling morgontränar

Myser med Milen

Myspölen är inte bara bra för lek man kan även ta en liten nap i den!

Godnatt, nu ska jag ta och sova och hoppas på att min man kommit hem när jag vaknar imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0