Måndag fast söndag

Även idag var pappan i huset ledig efter sitt monsterpass förra fredagen så idag fick han följa med och kolla på mig och Freja när vi simmade och dök. Tyvärr är det fotoförbud så jag kan inte visa några bilder. Det var väldigt skönt att vara två kam jag säga, vilken skillnad när man skulle byta om!

Efter simmet stack vi iväg till Ikea för att köpa lite saker som vi behöver ta med över till Gotland nu i påsk. Spjälsäng, spjälskydd, madrass, badbalja, ja sådant som är bra att ha där helt enkelt. Det kommer antagligen fler barn i släkten någon gång också så då e de bra om det finns så man slipper släpa varje gång!

Sen när vi kom hem satt jag och Freja i soffan och busade å då helt plötsligt hittade hon sina fötter! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0