Hur tänkte vi?

Jessie uppmärksammade mig på att jag skrivit något jättefel i förra inlägget, det ska vara i mosters KNÄ för bövelen inget annat!!!

Idag var det ytterligare en magisk dag och vi bestämde oss för att ta en tur in till stan, gå i butiker, käka lunch och mysa. Jag behöver ett par nya löparskor så de tänkte vi kika på. Glada i hågen kom vi in till stan hela familjen för att snabbt inse hur jävla puckade vi var som åkt in just den här helgen vi som aldrig är i stan. Stockholm, löningshelg och första riktiga vårvädret a tjena, det var värre än under julhandeln. Fy faaan va mycket folk det var och där försökte vi ta oss fram med barnvagnen. Vi höll på att få panik på Drottninggatan. Men vi hann med lunch på ett superschysst mexikanskt ställe, Tobbe köpte T-shirtar, Freja fick massa fina kläder som vanligt
:) och en sängkappa till sängen i frejas rum fick följa med hem från H&M home. Några skor blev det inte för mig för det fanns inte en sko kvar så jag får ge mig ut på jakt i veckan.

Imorgon blir det storstädning och en tur hem till mamma och pappa medan Tobbe spelar squash.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0