Fina vän

Idag hade vi finbesök av Jessie, det är inte varje dag man får besök från Skåne! Freja var på strålande humör och jag tror hon charmade Jessie med sitt leende :)
Lite lunch, semlor och en långpromenad i skogen och sen var det dags för Jessie att åka in till staden och möta upp sina killar. Jag är så glad att vi fortfarande har så bra kontakt och det är alltid så himla roligt att ses. Synd att vi bor så långt ifrån varandra!

När Jessie gått kom min mamma över för att äta middag och mysa med Frejski. Tobbe lagade clubsandwich som var fantastisk och Freja gurglade i sin sitter. 
Nu har F badat med pappa och somnat i min famn, jag börjar inse att vi nog måste börja försöka lägga henne tidigare på kvällarna för hon är jättetrött vid 21-tiden och sover i min famn tills jag går och lägger mig vid 22-22.30. Det är så läskigt att ändra rutinerna bara eftersom hon sovit så bra på nätterna men jag måste ju erkänna att det vore lite skönt att få den där egentiden på kvällarna utan bebis i famnen. 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hon charmade mig totalt <3

2014-03-03 @ 16:53:23
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0