Babysim

Idag var det dags för babysim igen för mig och Freja. Vi hade inte alls lika bra uppladdning den här gången som vi haft de första två måndagarna. Lilltjejen vaknade tidigt och ville inte alls somna om vilket betydde att hon var ganska trött när vi skulle bada men det gick jättebra ändå, dock var hon hysteriskt arg när vi gick upp! Idag var det dags att förbereda för dyk som blir nästa vecka så läraren hällde vatten över huvudet på bebisarna för att kolla att de stänger munnen och håller andan, klart att Freja gjorde det, har man två fiskar till föräldrar är det klart man inte är rädd för vatten. Dessutom har Tobbe alltid hällt vatten över ansiktet på henne när de badat så vi har övat!

Efter simmet åkte jag och Josefin med småflickorna och åt lunch, köttgryta med potatis och hallonpaj till efterrätt mums! Sen trodde jag att Freja skulle sova länge för hon var så enormt trött, men nej nej, sova på dagen de e för töntar, 20 minuter kanske hon sov och sen vaken resten av dagen. Tror ni det var en trött lillfis jag nattade strax innan 21? Klonk sa det så sov hon som en stock i sin säng. 

Nu har jag kollat på ett avsnitt av pretty little liars och ska strax sova. Imorgon blir det en ärendedag, måste köpa blöjor, ersättning, kattfoder och lite sådant och sedan måste jag åka och fixa vår framruta i bilen som vi fått ett stenskott i, tur att Freja gillar att åka bil :)

Frejski satt så snällt i sin bilstol när vi åt lunch 

När vi kom hem hittade jag den här skyldiga katten på husses laptop, han vet mycket väl att han inte får ligga där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0