Äntligebn

Förra sommaren pajade jag min tand och idag fick jag äntligen efter mycket om och men en ny och den är jättefin, thank god! Det är en himla tur att detta gick på försäkringen för annars hade jag fått pynta 20 000 kr, phew! 

Freja var hos sin farmor och farfar medans jag var hos tandis och var så nöjd. De tyckte att sköterskan på BVC hade uttryckt sig klantigt och att jag ska lita på min instinkt. Freja är lång och visst har hon mage men det är ju så bebisar ska se ut! Jag tänker fortsätta som jag gjort men inte ha panik om hon äter mindre vissa dagar, hon har ju att ta av och tänk om hon blir dålig, då finns det reserver!

Annars har vi idag varit ute i skogen och promenerat i 1,5 timme i det ljumma vårvädret, det var verkligen superhärligt!!!
Imorgon ska vi in till stan för första gången med Frejas mormor!





Kommentarer
Postat av: Jessie

Så tjusig tand ;)
Det låter klokt, hon har ju den mysigaste lilla magen nånsin :)

2014-03-08 @ 10:45:12
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0