Succé!

19-05.30 sov lilltjejen i sitt egna rum och sen fick hon komma till oss och så låg hon å vilade till klockan 6 då jag tycker att det är okej att vakna. Jag sov hela natten utan att vakna en enda gång, det har inte hänt sedan hon kom. Jag vaknade av mig själv vid 05.30 och en minut senare började Freja skrika för hon ville ha uppmärksamhet, man har det inbyggt alltså :) 

Idag har vi varit i Täby C å köpt lite nödvändigheter som badbrallor till Tobbe å en termos å lite sådant så nu är vi redo för semester. Om en stund kommer min kusin å hans flickvän på fika och ikväll ska jag ut å äta med mina tjejer! Bra dag!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Härligt!!! Hoppas du får en rolig kväll!

2014-06-28 @ 15:47:59
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0