Motiverande

Redan onsdag, jag förstår inte vad som händer dagarna bara försvinner. Snart är Freja stor, ska börja på dagis och jag ska tillbaka till verkligheten... Nä inte riktigt än :)

Freja är inne i en sjukt frustrerande period. Hon kan inte vara utan mig en sekund om hon vet att jag är tillgänglig, är jag däremot inte hemma då går det minsann bra. Kampen om att sova på dagen fortsätter, hon vägrar sova i vagnen, vägrar sin säng, vägrar vår säng, ja allt utom att sova i min famn vilket innebär att om vi inte sitter hemma i soffan så sover inte Freja vilket slutar med en galet trött och grinig bebis på eftermiddagarna, vilket leder till en irriterad mamma. Men men det blir nog bättre hoppas jag. 

Igår var jag på en väldigt givande kurs på öppna förskolan. Hjärt och lungräddning för bebisar och äldre barn. Känns väldigt tryggt att veta hur man ska gå till väga om olyckan är framme. 

Förresten så berättade jag ju att jag började mitt nya liv i förra veckan, det går jättebra än så länge och jag har tappat 3 kg. Det bästa är att det hittils inte känts så jobbigt! Jag har ätit god mat, till och med fikat och druckit lite vin. Sjukt motiverande!!

Nu ska jag kolla lite tv medans fisen sover... På mig såklart... Vad annars?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0