Nervös

God morgon!
Här ligger jag i sängen med en nöjd jollrande bebis på bröstet, de e inte fel!
Inatt har hon för typ första gången velat ha mat två ggr, hungrig tjej. Men hon somnade om så gott i sin säng så det var inte så jobbigt för mamma.

Idag är en stor dag för vi ska iväg på första träffen med mammagruppen. Det ska bli jätteroligt att träffa andra mammor och bebisar men jag är lite nervös, jag vet inte varför. Jag hoppas att det är några härliga människor!

Idag fyller även frejas kusin Isabelle 10 år, stoooort grattis till dig Isa!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Hur var det? var där några roliga?? :) Puss!

2014-01-29 @ 08:50:41
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0