Nappjakt

Idag åkte jag och gullungen på nappjakt, vi har hittat en napp som hon älskar så är det bäst att ha resurser hemma för de andra napparna vi har hemma duger inte alls lila bra. Som tur var hittade vi dem på barnaffären i arninge, nöjd bebis, nöjd mamma! 
Efter de åkte vi till Täby C för att hitta födelsedagspresent till Tobbe, jag har haft sådan ångest för jag har inte haft en aning vad jag ska köpa men jag är riktigt nöjd med vad jag hittade!

När vi kom hem deckade vi båda i soffan å lillfisen sover fortfarande som en stock!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Hahaha är det en kräsen liten dam som inte nöjer sig med vilka nappar som helst? :D

2014-01-11 @ 16:23:45
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0