Times are changing

Oj vad det händer grejer med lillfisen! Den senaste veckan måste hon varit i ett sånt där "språng" som det skrivs om överallt. Igår var hon inte en jättetrevlig tjej utan mest jättearg all vaken tid, på kvällen var jag så slut och behövde få en liten paus från fröken fräken. Det känns så jobbigt att man kan bli lite irriterad på sin lilla bebis som ju inte vet något men det blir man och då får jag så himla dåligt samvete. Som tur är går det över och man glömmer ALLT jobbigt så fort hon gör något gulligt. 
Tillbaka till vad som hänt med henne. Nu vill hon bara sitta utåt och vara med till skillnad från innan när hon bara ville vara nära. Hon skrattar och jollrar och snackar hur mycket som helst. När hon ligger på skötbordet pratar hon med herr fluga som hon fick på BB och går man utom synhåll snackar hon så man ska veta att hon är där! Hon försöker härma en när man gör grimaser och räcker ut tungan. De senaste dagarna tycker jag att hon börjat upptäcka sina händer och fötter, hon tittar storögt på dem och försöker liksom fatta vad det är :). Det går så fort! 

Idag är hon i varje fall en gladare version av sig själv och ligger just nu och sover på mamma. Det där med att ge mamma lite tid för en snabbdusch håller vi inte riktigt på med längre, det är knappt att jag får ta på mig kläder heller men de e okej, vi hittar nog nåt sätt! 
Idag ska vi ta en långpromenad bort till albano djursjukhus och köpa katternas mat och ikväll kommer kusiner på middag så vi kanske borde handla lite mat också.



Kommentarer
Postat av: Jessie

åååh vad det låter gulligt o underbart med allt joller och skratt :)

2014-02-10 @ 16:32:32
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0