Shopping

Idag var det dags att gå till tandläkaren igen för att få min tand äntligen. Jag packade ner alla Frejas saker och henne och åkte för att lämna henne hos hennes farmor och farfar. Kom in till tandis och fick där reda på att tanden inte var klar och att det skulle dröja en vecka till. Men för i helvete, hur svårt hade det varit att slänga iväg ett telefonsamtal och informerat om det? För mig är det ett ganska stort projekt att komma iväg. Få tag i någon som kan passa Freja, komma upp i tid på morgonen, få med alla saker, åka och lämna och sedan ta mig in till stan och nu måste jag göra om det igen nästa vecka. Jag håller på att bli galen på den här förbannade tandskiten, vill bara att det ska vara över!

Jag fick i alla fall lite tid över att springa in på Åhléns city och passa på att utnyttja min check på 20% på ett helt köp på barnavdelningen. Jag blev så glad när jag såg att de hade märket Name it, så härliga och mjuka grejor så jag passade på att handla lite




Sen har jag och Frejski myst och fånat oss och sedan åkte hela familjen iväg och köpte en "myspöl" som jag hittade på blocket och sen var vi hos tobbes brorsa och hämtade en bil som Freja fått ärva av sina kusiner Noa och Alva, himla snälla kusiner! Den här lilla tjejen samlar på sig grejor alltså :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0