Mosig

Sitter i soffan och är helt mosig efter att ha varit och simmat med lillasyster. Känner mig så där skönt trött i kroppen som man gör efter att ha rört på sig. 
Jag har en sovande Freja i famnen, lilla gumman hade bara varit jättearg när hon var med sin pappa och när jag kom hem så hade hon lugnat ner sig och ville ha mat, stackars Tobbe som fick en arg bebis ikväll. Men de e så det är med lilltjejen, oftast är hon nöjd men ibland kan hon bli fly förbannad, oftast när hon är trött, efter ett tag brukar hon decka i famnen.

Vi ska snart gå och lägga oss här och imorgon ska jag åka och lämna Freja hos hennes farföräldrar och sedan ska jag till tandläkaren för förhoppningsvis sista gången, jag hoppas verkligen att den här kronan är rätt i färg och form så att de kan sätta in den. Nu har jag hållt på med det här sedan förra sommaren, börjar bli tröttsamt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0