Mammas fina tjej

Vilken fantastisk bebbe jag haft idag! Glad och belåten med livet mest hela dagen. Mamma fick duscha, äta frukost och klä på sig utan någon som helst protest från Freja i sittern, lite smink åkte på också. 
Sen hämtade vi moster Misan och åkte till Uppsala för att gå på himla outlet och leta efter några kuddar jag sett men som inte finns någonstans, typiskt! Sen åt vi lunch och fikade på viggbyholms stationscafe, oh My god vad gott det var. Vi lyxade till det med kalkonsmörgås, citrontarte och chokladtårta med passionsfrukt, fredagsfika när det är som bäst.
Efter det åkte vi hem till mamma med blommor för hon är lite ledsen, men blommor och en glad Freja tror jag hjälpte lite! Frejas gammelfarmor (min farmor) blev också glad att få träffa stora tjejen!

Jag måste också berätta om paketet jag och Freja fick hämta ut igår. Världens finaste Jessie har gjort en helt fantastisk födelsetavla till Freja. När jag såg den sprutade tårarna, jag är så otroligt stolt över dig min fina vän att du gör det du älskar och är så fantastiskt duktig på det! Du kommer komma långt hjärtat! 
Den kommer pryda väggen i Frejas rum för alltid vare sig hon vill eller inte :)
Gå in på hennes blogg och kolla in mer saker hon gjort vet ja! Jessiies.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Carroliten

Den är helt fantastisk fin!!! :D

2014-02-22 @ 10:04:20
URL: http://lillaniniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0