Lyx

Innan vi fick barn var det mycket kag tog för givet. Att ligga och dra sig länge i sängen på helgmornar, ta en låååång varm dusch ensam, måla naglar, få välja ut vad man ska ha på sig idag och inte bara ta det som ligger närmst för att Freja bara skriker om hon inte får vara i famnen. Ingenting av det där känns egentligen så viktigt längre men när det plötsligt händer att man får göra något utav detta så njuter jag verkligen till fullo. Idag när vi varit ute på promenad i 1,5 timme fick jag ta en härlig lång dusch medan F sov i vagnen å Gud vad jag njöt, nu känner jag mig helt mosig för att jag fick stå där å njuta i värmen så länge. Det är även så mycket härligare att ta en dusch efter att man rört på sig och varit ute. 

Nu ska jag strax väcka skrutten för de e dags för mat (ja jag måste ibland väcka henne för att hon ska få i sig tillräckligt, jag tror stenhårt på att mata henne oftare på dagen för då är hon mätt och sover på natten!) och sen ska jag ordna mat till ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0