Kaskadspyan

Vi har precis kommit hem från middag hos Hampus och jag vet inte om vi kommer få komma tillbaka hem till honom. Freja la av den sjukaste spyan någonsin, alltså det var typ hur mycket som helst som bara flög ur henne. Över hela mamma, hela badrumsgolvet, Hampus fina badrumsmatta och över skötväskan, på det bajsade hon jordens bajsning. Ingen var nöjdare än Freja som låg å jollrade när alla andra tog hand om kaoset. Jag fick låna tobbes tröja eftersom jag själv var helt nerspydd och efter två sekunder kräktes hon över den också, såklart. Så förutom ombyten till Freja ska jag nu även behöva ha med mig ombyten till mig själv. Livet som småbarnsmamma! 
Trevligt var det i allafall men nu är både jag och Freja helt slut så vi tänker gå å lägga oss. Sov så gott så hörs vi kanske imorgon!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Hahaha det låter fantastiskt att ha er som gäster :D

2014-02-09 @ 10:25:16
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0