Första träningen

Igår var jag och tränade för första gången sedan lillfis kom. Jag och lillasyster var och simmade och lillskrutten var hemma med sin pappa. Det var så skönt att röra på sig och känna att jag bestämmer över min kropp igen. De e galet hur mycket man påverkas av graviditeten alltså, idag gick jag från tandläkaren till Emelies jobb, en sträcka på kanske 500 meter, absolut inget jobbigt, men sist jag gick där var den 21/11 alltså drygt två veckor innan Freja kom och jag var heeeelt slut och svettades som en galning. Tur att orken kom tillbaka så jag inte var i SÅ dålig forn! 
Det var i varje fall grymt att simma och vi har bestämt att vi ska göra det varje onsdag. Perfekt att ha en bestämd dag, då vet Tobbe att han ska vara hemma med Freja varje onsdag och för mig är det lättare att verkligen komma iväg när jag vet vilken dag som gäller varje vecka. 

Nu har F somnat i min famn, hon har tydligen varit vaken nästan hela dagen så hon är helt slut, det passar mig bra för jag är också supertrött!
Imorgon har vi absolut inga planer för vi måste vara hemma och vänta på killen som ska komma och förhoppningsvis laga vår tvättmaskin och sedan ska det "någon gång under dagen" komma en leverans med tobbes nya dator. Älskar sådana precisa tidsplaner, lovar att det kommer vara sol för första gången på flera veckor så kan jag inte gå ut å gå för att de inte har kommit :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0