Ensamtid

Som nybliven mamma kanske man inte ska säga så här men idag har det varit himla skönt med en egentid tag. Jag skulle nämligen till tandläkaren för att ordna med min jäkla tand och sedan till ett labb i Solna för färgprovning av kronan. Så idag har lilla fröken fräken varit med din pappa och hälsat på på hans gamla jobb vilket gjorde att jag utöver tandläkaren hann med ett besök hos Emelie på Bonti där jag köpte en bedårande liten klänning från Petite Bateau till Freja å några dreglisar, det är nämligen något hon börjat med de senaste dagarna, blåsa bubblor å dregla :) 
Förutom det hann jag med lite shopping till mig själv på H&M och nu sitter jag i soffan, dricker en kopp kaffe å väntar på att mina älsklingar ska komma hem, jag längtar efter dem!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0