Alla hjärtans dag

Idag är det fredag och alla hjärtans dag. Hemma hos oss är vi inga stora fans av denna dag och brukar inte fira mer än att kanske äta en god middag. Tobbe tycker det är fånigt att man ska ge varandra något bara för att det är alla hjärtans dag. Men jag har fått presenter i veckan istället, i onsdags kom han hem med blommor och igår fick jag en fantastisk ljuslykta och lyxgodis från butiken på torget. Han är fin min blivande man!

Jag och Freja spenderar dagen hemma, nu på morgonen har vi väntat på en kille som skulle komma å laga vår tvättmaskin. Han har precis varit här och när han satt där på knä och grejade hoppade Elmo upp på bänken ovanför och började slicka honom på hans kala huvud. Han tyckte inte det var jätteroligt men jag kunde inte låta bli att skratta lite i smyg! Nu väntar vi på att det ska komma leverans med tobbes nya dator. Hoppas den inte kommer än på ett tag för nu har Lillis somnat i min famn vilket är perfekt nu när skidorna strax drar igång, hehe.

Så här ser gullungen ut idag i sin fina mumindress 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0