Aha-upplevelse

Inatt höll det på att bli kaos när Freja skulle somna om efter nattmålet vid 4 (vad hände med att sova hela natten?) mamma har tappat bort favoritnappen och den hon fick dög inte alls. Hon var på väg att bli superledsen men som tur var hittade jag den näst bästa nappen och efter en timme somnade hon om. Idag var det alltså viktigt att köpa nya likadana nappar som favoriten. När jag stod där och skulle köpa nya nappar insåg jag att det fanns olika varianter av hennes favoritnappar, en i silikon och en i latex, det är därför bara några duger fast dom är likadana till utseendet, lilla fröken gillar bara latexnappar. Tänk att varken jag eller Tobbe reagerat på det tidigare! Nu har vi i alla fall fattat det, vi lär oss nya saker varje dag. 

Idag har det även hänt något revolutionerande, Freja gav helt plötsligt upp amningsnappen och tog mig som jag är, fantastiskt skönt, jag hoppas verkligen att det håller i sig. 

Idag var det även promenaddags med några av mammorna från mammagruppen. Vi gick i skogen i det härliga ljumma vårvädret och var ute i nästan två timmar, helt underbart.
Imorgon ska jag å Freja äta lunch med Bettan och sedan är det dags för mammagruppmöte på BVC, babymassage igen, vi får väl se hur det går den här gången...

Freja i sin coola cheap monday tischa som hon fick av Emi när hon fortfarande låg i magen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0