Lucka 8: Ett inlägg om personen du senast pratade i telefon med

Den jag pratade sist i telefon med var mamma för att bestämma när vi ska åka och fira mormor på hennes födelsedag idag!

Mamma och jag har inte alltid varit sams, när jag var tonåring bråkade vi heeeeela tiden. Kanske berodde på den hemska uppkäftiga tonårstjejen jag var... Jag minns att jag skulle minsann flytta hemifrån många gånger! Haha jag kommer säkert få hämnd av Freja när hon är tonåring, what goes around comes around. 

Nu för tiden är vi jättebra kompisar och hon är världens bästa mormor som skämmer bort Freja hela tiden med kläder och leksaker. Freja älskar sin mormor! 

Tre generationer i Frankrike 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0