Första december

För ett år sedan hade jag gått sex dagar över tiden med Freja och trodde att hon aldrig skulle komma ut. Läste precis i min dagbok att jag då bestämde mig för att åka och köpa en bokhylla, bära och montera upp. Jag är galen, fattar inte hur jag orkade. Nu är jag i vecka 20 med lillebror eller lillasyster och är så jäääääkla trött. Om det är något jag hatar med att vara gravid så är det den förlamande tröttheten, den typen av trötthet hade jag aldrig känt innan, hemskt!

Nu är det en ny vecka och idag ska jag och Freja åka och införskaffa lite nödvändigheter till frejas vintergarderob, hon behöver varma vantar, mössa och en halskrage. Sen har hon fått lite pengar av min farmor så vi ska köpa en liten födelsedagspresent till Frejski också. Hoppas att hon går med på att sitta i vagnen en stund. Det bästa med Täby C är att de har ett lekrum som man kan hänga i när det börjar spritta i benen. 

Nu är det en liten tös som jollrar att hon är vaken i sitt rum så nu startar vi den här dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0