Första

Med en liten bebis hemma, eller liten och liten, hon börjar bli ganska stor nu! Ja i alla fall, med en bebis hemma blir det många första hela tiden. Häromdagen stod hon upp helt utan stöd och idag fick hon sina allra första skor. Vad hon tyckte om dem? Ja, hon blev paralyserad och visste inte hur hon skulle använda fötterna längre. Vi måste nog träna lite på skoanvändandet :) 



Idag fyller även min pappa år, grattis pappa, hoppas du blivit firad ordentligt på Gotland, vi firar dig på söndag. 




Ikväll har jag varit på gymmet och varit sjukt stark. Känner mig skön i kroppen efter två veckor av konstant ryggont och huvudvärk, det känns verkligen underbart. 

Jaja de va det, nu ska jag varva ner, läsa en tidning och gå å lägga mig. Kram på er.




Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad grym du är! Och vilka söta skor!!!

2014-08-30 @ 08:20:49
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0