Första äventyret

Just nu sitter jag i soffan med en dödstrött bebis på mig. Freja skriker nästan aldrig och när hon skriker handlar det nästan alltid om trötthet. Nu sover hon som en gris på sin mamma och jag får inget gjort, men vad gör det?

Imorgon åker den här lilla familjen till Gotland för att fira påsk, frejas allra första äventyr! Katterna fick åka med pappa igår så dom får en hel vecka på sitt favoritställe, sträcka på benen å springa som tokar! Det är alltså ganska mycket som behöver göras idag... Packa för Freja och mig själv, tvätta, få ut inbjudningar, gå till kiropraktorn, handla... Herregud hur ska detta gå? Men just nu sitter jag här å myser med min älskade gullunge... Det andra ordnar sig :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Lakeyours

Hej!
Har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 199 kronor hos Designskins.se som är en hemsida där du kan designa egna skal/skins för din telefon, dator, skateboard, möbler, fordon och mycket annat. Så var gärna med och tävla, kram!

2014-04-16 @ 23:26:57
URL: http://lakeyours.devote.se
Postat av: linellas

glad påsk!

2014-04-17 @ 10:46:20
URL: http://linellas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0