Söndag igen

Söndag igen och helgen har bara susat förbi. Igår var jag i Täby C med Carro, vi åt lunch, satt å pratade länge å köpte lite kläder till mig, å Carro köpte ursöta kläder till Lillis, med ugglor på, kan det bli bättre? Stackars barn kommer bli helt ugglifierad precis som hennes föräldrar :)
När jag kom hem sov jag bra många timmar å trodde jag skulle bli sjuk men idag har jag mått mycket bättre! Dock väldigt trött, var hos mamma å pappa å åt frukost imorse, sedan sålde jag min fina bil till världens gulligaste kvinna å sen har jag och Alexia hängt i våra soffor hela eftermiddagen. Bra helg alltså! 

Nu ska vi äta middag å sen ska jag kolla på någon bra film tänkte jag.

Hoppas ni har en mysig söndagskväll! 



Kommentarer
Postat av: Carro

Ugglor kan man inte få för många av :) Tack för trevligt häng i täbban.

2013-09-24 @ 18:55:12
Postat av: Lina

Låter härligt!

2013-10-05 @ 08:43:37
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0