Snart är du här

Gick just in på Blondinbellas blogg och såg att hon fått sin lilla son idag. En liten bild på ett par små fötter i sockar och jag börjar stortjuta. Tårarna bara sprutar Hej hormoner. Samma sak hände igår när jag var i Täby centrum och såg en helt nykläckt liten skrutt i sin mammas famn, behöver jag säga att jag längtar nu? Tänk att vi snart har ett eget litet knyte som ska fylla ut alla fantastiska bebiskläder som hon fått. Nu gråter jag igen, herregud!

Idag har jag väldigt ont i ländryggen, typ lite som mensvärk å vissa säger att det är första tecknet på att något är på gång så vi får väl se om något händer... Jag var hos läkaren imorse och tog massa blodprover så jag känner mig lite off idag, spenderar dagen i soffan/sängen med min vetevärmare och mina finaste kissar. Det är sjukt hur mycket man kan se fram emot något som man är livrädd för... 



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2013-11-19 @ 15:43:23
Postat av: Jessie

Hihi det var jag som skickade lite kärlek.

2013-11-19 @ 15:44:14
URL: http://jessiies.blogg.se
Postat av: carro

Spännande, snart är hon här!!

2013-11-19 @ 21:12:41
Postat av: Carroliten

Ååå blir hu helt tårögd när jag läser! Det är så fint och magiskt det som väntar er nu! Blir ju småsugen själv här nu :)

2013-11-21 @ 09:47:47
URL: http://lillaniniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0