Simulant!

När jag kom hem på eftermiddagen tänkte jag lägga mig i soffan å vila lite, men då började Elmo kräkas å han slutade inte. Det kom liksom inte upp något utan bara massa skum som liksom flög ut. Ursäkta att jag förklarar detta! Han såg helt knäckt ut å gick och gömde sig under sängen. När han hade kräkts 7 gånger fick jag panik å ringde till veterinären som sa att det kan vara väldigt allvarligt när det inte kommer upp något, att det kan vara något som fastnat i magen. Pappa hämtade upp mig å vi åkte in. Såklart slutar kattjäkeln att spy när vi kommer in men han e fortfarande låg så vi tar blodprov å väntar på röntgen. Då helt plötsligt blir han superpigg och helt sig själv igen. Vi frågar om röntgen är nödvändig då och det tycker inte veterinären bara vi kommer in igen om det blir värre. Så det var bara att åka hem, 2700 kronor fattigare och med en katt som verkar må alldeles utmärkt. Man skäms ju nästan lite när man åker in å han verkar helt frisk men jag lovar att han var jättedålig här hemma! Suck.

Nu parkerar jag mig i soffan å kollar på idol för första gången den här säsongen, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0