Övningsköra

Igår fick jag panik för att det kändes jättekonstigt i magen och jag kände inte Lillis där inne, hon ville verkligen inte röra sig vad jag än gjorde. Så vi ringde förlossningen å dom sa att vi skulle komma in. Vi åkte dit å fick ligga med en ctg-apparat å kolla hjärtslagen som var jättebra å sedan gjorde vi ultraljud, de tyckte hon hade för lite fostervatten så vi blev tillsagda att komma tillbaka idag för att kolla om vi skulle behöva sätta igång förlossningen. Samma procedur idag, ctg och ultraljud men idag såg allt jättebra ut. Tydligen har den lilla damen en förmåga att svälja lite för mycket fostervatten och innan hon kissat ut det igen ser det tomt ut där inne, knäppis! Så skönt att det ser bra ut och jag slipper sättas igång. Nu är det vila på doktorns order och tillbaka till att vänta... Jag tror det dröjer ena stund till tills hon kommer ut...



Kommentarer
Postat av: Jessie

Måste varit läskigt!! Skönt att det såg bra ut nu :) hade velat vara hos dig o pyssla om dig lite grann :) kramar <3

2013-11-15 @ 08:28:29
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0