Fördriva tid

Just nu sitter jag på sjukhuset och ska sitta i den här stolen i två timmar. Jag har fastat sedan igår kväll och jag får inte äta på ytterligare två timmar. Jag får inte ens dricka vatten och jag tror jag kommer dö av hunger eller möjligtvis tristess. Jag önskar jag jade varit smart nog att ta med mig paddan och hörlurar men jag får nöja mig med mobilen och tidningar. 
Jag gör i varje fall en "sockerbelastning" för att se hur bebisen reagerar på socker och inte riskerar att ha diabetes. Så jag har fått dricka världens äckligaste drink med nästan enbart socker, uäck!!! 

Annars är allt bra, var hos barnmorskan igår, och allt ser toppen ut. Nu räknas graviditeten som fullgången och hon kan komma ut när som helst. Det är så sjukt, helt plötsligt när hon sa det så blev det som att jag började vänta, japp så nu går jag bara och väntar på att något ska hända! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0