Intensiv helg

Herregud, klockan är snart 22 på söndag kväll och jag tyckte helgen precis började. Det har varit en intensiv helg och vi har inte hunnit med något av de vi planerade att göra. På fredagskvällen blev vi oväntat med nattgäster då tobbes syskonbarn behövde bli vaktade och sedan hela dagen igår. Det blev gofrukost i solen, tv-spelande, storhandlande och balkongstäd med isa 9 år som initiativtagare:) behöver jag säga att jag var trött på kvällen? Sov som en bebis och vaknade utvilad 06.30.
Idag tog vi en tur till tobbes föräldrar ute i skärgårdsstad för att fira hans mamma på mors dag. Där ute blev det fika i solen och när det började ösregna flyttade vi in. Jag spelade spel med kidsen å grabbarna kollade formel 1. Sedan satt vi i kö därifrån för att precis hinna i tid till middag på Golfklubben med min familj. Mumsig middag och god efterrätt gjorde dagen perfekt!

Nu har jag bäddat med rena lakan å ska stupa i säng. Imorgon är det ny vecka å nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0