I'm no expert

Ibland verkar det som att förstagångsgravida helt plötsligt tror att de kan allt. De slänger sig med termer och pratar om förlossningssmärtor som om de vore experter. Ursäkta mig men vad vet ni som inte jag vet? Jag förstår inte alla termer och förkortningar som barnmorskan använder, inte heller har jag en aning om hur det kommer vara att föda för jag har aldrig gjort det förut. Jag känner mig dum en stund när jag läser alla dessa bloggar där tjejerna låter som experter men sen inser jag att vafan ska jag känna mig dum för? Jag har en bra barnmorska som antagligen kommer hjälpa mig med allt jag undrar över, jag behöver inte vara någon expert!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du ska inte känna dig dum!! Men jag förstår verkligen vad du menar m alla gravidbloggar. Men du har din barnmorska samt ganska många kvinnor runt omkring dig som fått barn och som vet mer än vad du o jag vet, det är allt man behöver! Puss o kram <3

2013-05-22 @ 07:03:12
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0