Inte stressa morsan

Fy vilken tuff helg jag har haft. Jobb fredag-söndag på pensionatet i Täby med ca 100 hundar incheckade och 12-timmars dagar, dessutom i 30 graders värme. Jag är inte den som klagar på värme men shiiiit vad varmt det varit idag. 29 grader i skuggan!

Idag var det en hund som grävde sig ut ut rastgården och smet iväg på en tur i skogen, jag och Frida satte efter för att hitta honom. Frida till fots och jag i bil. Stressad och genomsvettig satt jag i bilen och svor, då var det minsann någon som blev arg på morsan. Jävlar vad hon sparkade där inne just då. Bra tjej som blir arg på mamma när hon stressar :)

Nu går jag på två veckors ledighet och det ska jag fira med en lång sovmorgon och sedan en simtur. De tror jag blir bra för min trötta kropp, hoppas bara jag kommer i bikinin!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Så skönt med semester!!! Och snart ses vi! Tjohoo :) Låter helmysigt med bebispuffar i magen.

2013-07-12 @ 18:53:08
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0