Helgen från helvetet

Fy fan i mig vilken jävla helg jag har haft. I lördags hade jag ont i huvudet och sov bort heeeela dagen. Mådde bättre på kvällen å vi hade kalas för Tobbe här hemma. Jag drack inte en droppe men hade kul ändå fram till typ ett när hela min kropp började skrika efter sömn men det var ingen annan som hade planer på att gå hem å Tobbe var i sitt esse. När jag vid 4-tiden började blöda näsblod kastade jag ut alla. Fick sova i ungefär en timme innan jag började må illa å sen spenderade jag resten av natten och förmiddagen med huvudet toaletten. Skitdag än så länge men sedan fick jag frossa å insåg att jag hade feber, 38 grader, sov några timmar, vaknade å mådde ännu sämre. Termometern visade 40 grader. Två Alvedon å en natts sömn senare har jag svettats bort det mesta av febern å är nu nere på 38 igen. Jag har ätit några gurkskivor och en halv macka på över ett dygn:(
Kanske inte så kul läsning men det var min helg de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0