Glädjen till musiken

Ikväll har jag varit på jobbmöte med chefen å pratat om en massa. Kändes rätt bra men det är många bitar som ska på plats innan allt känns bra...

Nu sitter jag i soffan å lyssnar på musik, bara skriver och lyssnar på musik. Det är jättekonstigt för de senaste åren har jag helt tappat glädjen till musik men nu känner jag att det börjar komma tillbaka. Jag brukade älska att hitta nya artister och låtar och att gå på konserter men jag har känt mig lite förvirrad med vad ja gillar de senaste åren. Men nu sitter jag här å bara lyssnar å gillar det igen. Det kanske låter töntigt men så är det :)

Imorgon fyller Tobbe år så då kommer hela tjocka släkten hit och firar, ska bli mys. Sen i helgen blir det kalas med alla vänner,

Nu måste jag gå å lägga mig, börjar 7 imorgon så det blir till att gå upp tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0