Klagomur

Det känns som om min blogg har varit lite deppig på senare tid. Jag kan inte hjälpa det, jag är lite så just nu. Upp och ner, hit och dit. I just need à break, få må bra en stund, då menar jag slippa all magsjuka, alla förkylningar och annat skit men framförallt vill jag slippa denna psykiska terror. Det tär på mig så in i helvete. Idag tog jag några vovvar, gick ut i skogen å bara grät. Det kändes skönt, å det finns fan inget bättre stöd än ett underbart djur som känner direkt hur man mår, lägger huvudet i ens knä och bara låter en vara ledsen en stund.

Längtar för övrigt efter min man som åkte till Spanien idag, tycker inte om att sova utan honom <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0