Min bebis

Jag ligger i soffan å kollar på tv, läser bloggar å bloggar själv. Tobbe och Hampus tog med sig min bebis och gick ut på en promenad. Det är löjligt men jag saknar henne när hon är borta från mig, hur sjukt är inte det? 

Första dagen ensamma har gått jättebra, det enda är att Frejisen typ inte har sovit något och är totalt övertrött, därför tog älskling med henne ut nu så hon får somna i vagnen. Vi åkte en sväng med morfar å inhandlade en babysitter som hon kan sitta i när vi äter eller när jag behöver ta en dusch. Tack snälla mormor och morfar!

Nu kom mina älsklingar hem och jag hör direkt att det är någon som är vaken. Hon får nog sova en stund på mammas bröst, då brukar hon vara nöjd. 




Kommentarer
Postat av: C

Sötaste bebisen

2013-12-20 @ 07:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0