Freja

Vår dotter älskar människor! Hon har i sitt 11 dagar långa liv suttit i många olika famnar och inte en enda gång har hon skrikit eller varit missnöjd, hon bara smaskar, lägger sig till rätta och somnar. Sen när bara mamma och pappa är hemma då kommer missnöjdheten och de där djupa lungskriken som ingen tror på att hon har. Älskade unge, idag var hon så arg att hon vägrade äta fast jag märkte att hon var superhungrig, tokfia. Pappa har inte så mycket att komma med just nu å de e mest mamma som gäller vilket betyder att hon bara vill ligga och sova på mig, men än så länge har hon i alla fall sovit i sin säng på nätterna så vi har fått sova, fantastiskt :) 
Nu sitter jag här i soffan med Freja på armen varm som en kastrull och kollar på gamla greys avsnitt, men hennes ord är min lag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0