Det gäller att passa på...

Eftersom den här bebisen vägrar komma så bestämde jag mig för att åka och börja inhandla lite julklappar. Det kommer ju inte finnas så mycket tid för det sen! Jag hittade massa saker som jag hade tänkt och det var inte hur mycket folk som helst i centrum, underbart. Nu har jag ordnat klappar till lillasyster, Tobbe, Frida, Tobbes mamma, Isabelle och Elliot. 

Efter julklappsimhandlingen åkte jag och handlade mat på Willys och köpte tvättställ på Rusta. Tänkte att det kanske kunde komma igång om jag höll igång... 
Nu måste jag dock vila, helt slut:)
Sen kommer lillasyster över på middag ikväll. 



Kommentarer
Postat av: Jessie

Nu får hon faktiskt inse att hon kommer få det ännu mysigare utanför magen! Hihi.
Skönt att ha fått lite julklappar inhandlade i alla fall, det behöver jag med få fixat :)
Kram <3

2013-12-02 @ 19:04:30
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0