Är du säker på att det inte är tvillingar?

Igår låg jag hemma i soffan å läste en gravidtidning, det var en artikel om vad man får stå ut ned som gravid och nummer ett på den listan var andras åsikter om hur stor man är å hur folk uttrycker sig. Jaha tänkte jag, skönt att jag har sluppit sådana åsikter. Tills idag! Jag och Tobbe var på väg upp ur garaget och träffar en granne, jag sa att deras hund blivit så stor (dom skaffade valp i somras å jag har inte sett den på 1,5 månader så det var lite skillnad) å då säger tantalonan "ja du me ser jag! När är det dags?" slutet av november säger jag å då kläcker hon ur sig: "nämen oj vad stor du är, är du säker på att det inte är tvillingar?"
Nej, det är inte tvillingar och nej jag tycker inte att det är okej för en helt främmande människa att säga "nämen OJ vad stor du är". Herregud jag vet att jag e tjock, jag ÄR GRAVID!!!

Nu ska jag ligga här i sängen med min stora mage å min vetevärmare, tycka synd om mig själv för jag har ont överallt och läsa inredningstidningar tills jag somnar! Tjockisen checkar ut!


Kommentarer
Postat av: tant smarre

Din mage e jättefin!

2013-08-18 @ 20:31:45
Postat av: Jessie

Klanttant! Du som är så fin <3

2013-08-19 @ 15:05:37
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0