Stora beslut

Det ser ut som att livet tar mig i en annan riktning än den jag planerat. Stora beslut och stor ångest, men va fasen innerst inne vet jag att det här känns rätt. Jag har alltid stora problem att bestämma mig och det är inget undantag den här gången.
Jag har aldrig haft några stora karriärsdrömmar, jag vill göra något jag trivs med och tjäna så jag klarar mig... Jag har upptäckt att jag blir lugn när jag arbetar med djur och för mig betyder det mycket.

Nu ska jag dricka vin och kolla på film med min älskling, bara smälta veckan och inte tänka för en stund!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vet du? Att må bra på jobbet betyder ALLT (så länge man klarar sig på lönen såklart). Jag har nästan helt bestämt mig för att läsa något annat, jobba med något annat, bara sluta vara lärare för jag mår så dåligt av det så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Funderar du på att hoppa av utbildningen? Hur länge har du kvar? Vilka planer är det du funderar över?
Jag saknar dig.
Kram <3

2012-09-18 @ 17:25:55
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0