Orka

Läste precis Amanda schulmans blogg där hon frågade sina läsare om tips på present till hennes man som gillar elektronik men har det mesta. Sen läste jag bland kommentarerna för att jag själv har lite samma problem och hoppades på att få några bra tips, men nej nej, där fanns inte många tips på presenter men däremot en jävla massa kommentarer om könsroller och att Amanda borde skämmas för att hon målar upp så stereotypa könsroller. Alltså seriöst, vem orkar bry sig? Gillar min kille elektronik så ska han väl få det? Eller måste jag ge honom en klänning för kön, det får vi ju inte ha. My god, give it up folks. Jag vet, jag kanske bara ska sluta skriva om det, men va fan jag blir så irriterad!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0