Pain

Vaknade imorse med en
Fruktansvärd smärta i rygg å nacke. Jag börjar bli redigt trött på de här kan jag säga. Smärtan leder till migrän å migränen tvingar mig att ta tabletter jag blir helt vimsig av. Det känns lite olustigt att gå till skolan å praktisera när man känner sig som en knarkare. Fördelen med medicinen är att smärtan släpper överallt å jag kan ha en normal dag men jag vet att imorrn när jag vaknar kommer det vara samma sak igen. Jag går till kiropraktor å får hjälp men det håller inte så länge som det gjort förut, jag blir tokig. Jag tror jag skulle behöva köpa en ny säng, typ igår.
Behövde bara få klaga lite på mina krämpor... Sorry för det ;)

I eftermiddag ska jag in till stan å träffa Anna panna å dricka kaffe under Körsbärsträden i Kungsträdgården. Mys!

Bild från förra året i kungsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0