Jag kan inte hjälpa det

Förra helgen förlovade vi oss och jag kan inte hjälpa att börja fundera över hur vi ska gifta oss. Var ska det vara? Vad ska vi äta? Vilka ska komma? Färger, blommor, ringar. Herregud jag känner mig jätteförvirrad. Vi har absolut inge bråttom, men det är så konstigt, jag som aldrig funderat på hur jag ska gifta mig, inte ens på att jag någon gång kommer göra det har börjat tycka att det är så oerhört kul att få inspireras, känna efter, börja tänka på hur min klänning kommer se ut... Jag kan helt enkelt inte hjälpa det.
Har suttit i soffan större delen av eftermiddagen och surfat runt och inspirerats av alla dessa vackra platser vårt härliga land har att erbjuda. Men jag har verkligen börjat fundera över en sak, ska man gifta sig nära hemma för att alla ska kunna komma eller ska man välja den plats man älskar fast det kommer bli mer komplicerat för alla att ta sig dit? Jag kan inte hjälpa att tänka att det här är väl en dag att vara självisk om... fast man vill ju såklart ha alla där... jättesvårt, hjälp mig!
(Bilderna lånade från furillens hotel och djupviks hotel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0