Best teacher ever

Idag var sista dagen på min praktik å dr va lite sorgligt att lämna mina fina elever, dom andra kommer jag inte sakna men eleverna är underbara. Jag bad dom skriva en liten utvärdering om mig å vad de tyckt jag gjort bra å vad jag gjort mindre bra. Åh jag blev helt tårögd när jag löste det de skrivit. Nån skrev att jag var den bästa läraren de haft, att jag var så bra på engelska å de kände att de lärde sig mer av mig för att jag var detaljerad å utförlig när jag gick igenom övningar. Men det finaste av allt var nån som hade skrivit att jag var den lärare lärare som engagerade flest elever i klassrummet och att jag involverade alla. Herregud bara att de uttryckte sig så oerhört fint för ju att man börjar gråta. De är ett gäng fina människor mina åttor!

Idag är det fredag å jag å fästmannen (oh My god!) ska ha fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0