Utan vatten

Imorse vaknade jag av väckarklockan och va så jäääävla trött. Därför tänkte jag att jag skulle ta en låååång dusch för att piggna till. Men när jag ställde mig i duschen å vred på kranen hände absolut ingenting! Inget vatten, paniiiiiiik! Så jag fick ingen dusch å inte kunde jag tvätta av mig heller så idag har jag fått gå runt å känna mig äcklig hela dagen! Jag kunde ju inte ens tvätta av mig min feta nattkräm, bläää! Det var tydligen nån som hade haft av någon ledning på ett bygge i närheten men nu är det fixat så efter träningen får jag min dusch.

Ungefär så här kände jag när de inte fanns något vatten imorse


Kommentarer
Postat av: bettan

Vilken snygging ;)

2012-03-01 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0